Leonard Cohen – kanadyjski piosenkarz, poeta
Słyszałem, że był sekretny akord
I've heard there was a secret chord
Dawid grał i podobało się Panu
That David played and it pleased the Lord
Ale ty tak naprawdę nie interesujesz się muzyką, prawda?
But you don't really care for music, do ya?
Idzie tak: czwarty, piąty
It goes like this, the fourth, the fifth
Mały upadek, największy wzrost
The minor fall, the major lift
Zaskoczony król komponuje Alleluja
The baffled king composing Hallelujah
I've heard there was a secret chord
Dawid grał i podobało się Panu
That David played and it pleased the Lord
Ale ty tak naprawdę nie interesujesz się muzyką, prawda?
But you don't really care for music, do ya?
Idzie tak: czwarty, piąty
It goes like this, the fourth, the fifth
Mały upadek, największy wzrost
The minor fall, the major lift
Zaskoczony król komponuje Alleluja
The baffled king composing Hallelujah
Alleluja | Hallelujah
Twoja wiara była silna, ale potrzebowałeś dowodu
Your faith was strong, but you needed proof
Widziałeś ją kąpiącą się na dachu
You saw her bathing on the roof
Jej piękno i blask księżyca ją powaliły
Her beauty and the moonlight overthrew her
Przywiązała cię do krzesła w kuchni
She tied you to a kitchen chair
Złamała twój tron i obcięła ci włosy
She broke your throne and cut your hair
I z twoich ust wyciągnęła Alleluja
And from your lips, she drew the Hallelujah
Alleluja | Hallelujah
Dałem z siebie wszystko, ale to nie było dużo
I did my best, it wasn't much
Nie czułam, więc próbowałam dotknąć
I couldn't feel, so I tried to touch
Powiedziałem prawdę, nie przyszedłem cię oszukać
I've told the truth, I didn't come to fool ya
I chociaż wszystko poszło nie tak
And even though it all went wrong
Stanę przed Panem Pieśni
I'll stand before the Lord of Song
Nie mając nic na języku poza Alleluja
With nothing on my tongue but Hallelujah
Alleluja | Hallelujah
oprac.©kkuzborska