2019-12-30

Mazurkiewicz Alfons – Ja i moja sztuka to sztuka

Ja i moja sztuka to sztuka
Alfons Mazurkiewicz – malarz i nauczyciel
9 stycznia 2020
Muzeum Współczesne, Wrocław

Studyjny pokaz filmu oraz spotkanie poświęcone Alfonsowi Mazurkiewiczowi w ramach „Podróż plejady artystów współczesnych”, towarzyszące wystawie „Ja i moja sztuka to sztuka. Alfons Mazurkiewicz – malarz i nauczyciel”. W programie: Prezentacja pracy artysty „Spotkanie 3/73” – Joanna Korsan (poziom 5). Projekcja filmu „Miałem wam jeszcze tyle do powiedzenia…” (27’19”), scenariusz i realizacja Iwona Rosiak, produkcja TVP Wrocław (1996). Rozmowa z udziałem prof. Leona Podsiadłego – rzeźbiarza i przyjaciela artysty (poziom 1). Wydarzenie dedykowane pamięci Andrzeja Jarosza, dyrektora MWW, historyka, krytyka i teoretyka sztuki. A. Jarosz zmarł nagle 10 grudnia 2019. A. Mazurkiewicz był jego ulubionym twórcą, a wystawa „Ja i moja sztuka to sztuka” – jego ostatnim projektem kuratorskim.


A. Mazurkiewicz, Spotkanie

Więcej: Ja i moja sztuka to sztuka
Zdjęcie: Małgorzata Kujda © Muzeum Współczesne