2020-03-03

Wieczorek Robert – Dni moje lecą jak tkackie czółenko

Wystawa 3-29 marca 2020. Wrocław, Galeria Tkacka na Jatkach
Jubileusz 25-lecia pracy artystycznej.
Nieuchwytne, 10,5 x 11,5 cm, technika własna: ryps i pochodne rypsu, juta i bawełna
Zdjęcia z wernisażu: Anna Jesinowicz-Nguyen

Od Artysty
Dziękuję bardzo wszystkim, którzy byli ze mną w tak ważnym dla mnie dniu. Jeszcze raz dziękuję mojej Żonie Dominice, prof. Ewie Poradowskiej-Werszler i Jagodzie Zgieb-Leśkiewicz. Były i są dla mnie wielkim wsparciem i motorem do działania w poszukiwaniu własnej tożsamości w sztuce.
Dziękuję także tym wszystkim, którzy pojawili się na mojej drodze i nie tylko chwalili, ale też potrafili być krytykami mojej pracy twórczej i przyczynili się do mojego rozwoju.
Dziękuję także ZPAP OW za wsparcie i Prezesowi prof. Kazimierzowi Pawlakowi za słowo wprowadzenia na moim wernisażu.